4 Haziran 2012 Pazartesi

Keçe Kapı Süsü - Korsan (Ali Osman)


Herkese merhaba..
Haftayı,beni baya oyalayan yeni korsan kapı süsümle açıyorum ;)

Normalde baya hızlı üretiyorum,takip edenler bilirler.
Kapı süslerini de bir günde hazır ederim.
Ama sıfırdan üretmek,üzerine kafa yormak cidden baya oyalayıcı bişey.
Bu kapı süsü resmen 1 haftamı aldı diyebilirim.



BURADA ve BURADA yapım aşamasına dair birer kare paylaşmıştım.



Önce bi çizim yapıyorum.
Sonra alıcının varsa değişiklik isteklerini alıp,renkleri belirliyoruz beraber.
sonra tek tek figürler hazırlanıyor.
Sabitleme aşamasına gelene kadar her aşamada onay aldığım için,araya bu bekleme süreci de giriyor tabi ki..


İş çok uzayınca sıkıldığım, bi süre yapmak,ellemek istemediğim de oluyor açıkçası ;)
Lafı çok uzattım farkındayım ama süreci paylaşmak istedim.


Neyse :)
Netice olarak böyle bi korsan kapı süsümüz oldu.
Her ayrıntı üzerinde tek tek konuştuk.



Ali Osman'ın babasının da başarılı ve teşvik edici yönlendirmeleriyle son halini verebildim :)


Kocamaan bi kapı süsü oldu.
Boyu yaklaşık 50 cm.
Ali Osman'a sağlıkla kullanmak nasip olsun inş.
Anneciğine sağlıklı doğumlar diliyorum..


Buraya da yazmadan edemicem sanırım.
Benim rahmetli,canım dedeciğimin adı da Ali Osman'dı.
Çocukluğuma dair en keyif verici,en güzel hatıralar hep ona dair olanlardır.
Hayatımda tanıdığım en şefkatli,en cömert insanlardan biriydi.
Onlarca torunu olan bi dede olmasına rağmen,her birimize içindeki sevgiyi iliklerimize kadar hissettirebilmişti.
Kabrin nurla dolsun inş canım dedem.
Bu vesileyle öyle çok aklımdaydı ki bu hafta..
Bir Fatiha da siz yollar mısınız?




Diğer kapı süsü çeşitlerimi görmek isterseniz sizi BURAYA alayım.

Hepimiz için güzel,bereketli bi hafta olsun inş..


Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...